Monday 18 November 2013

Tak Kenal Maka Tak Cinta ...


 Teks/Photo: YusufDanialResources

Mari berkenalan dengan produk kami yang pertama di Malaysia dibuat khas untuk ibu mengandung. Sukatan secara terperinci dijalankan untuk memenuhi keperluan ibu mengandung. Jus "Seri Maryam" diberi nama merupakan makanan tambahan untuk ibu mengandung yang memberikan kesihatan dan tenaga. 

Jus Seri Maryam merupakan gabungan khas ekstrak buah-buahan, tumbuh-tumbuhan semulajadi dan protein hidupan laut. Apa yang membezakannya daripada formula yang lain adalah produk ini saling berfungsi dengan tubuh dan kandungan untuk memberikan tenaga dan kecantikan dalam masa yang sama. Mengandungi ekstrak delima, ekstrak kurma, kolagen (sisik ikan), ekstrak anggur, lobak merah, acaiberi, seri merah, kacang soya, lutein dan halia. Diuji secara klinikal dan terbukti selamat untuk digunakan dan berkesan.

Antara kesan yang akan didapati setelah meminum jus Seri Maryam adalah ibu-ibu akan berasa lebih bertenaga, cergas dan tidak mudah lesu. Selain itu kulit wajah juga menjadi cantik dan Insya'Allah bayi yang dalam kandungan juga akan memiliki kulit yang cantik.

Jadi kepada pada sang suami diluar sana... bantulah isteri anda dengan menghadiahkan "Jus Seri Maryam" kepada mereka. Selain dapat menambahkan tenaga, isteri anda juga kelihatan cantik dan berseri-seri...






No comments:

Post a Comment